susu kambing

Teks:Raslah binti Hussin
Foto: koleksi peribadi

Semalam saya minum produk mummy licious,berperisa vanilla. Sebelum ini saya pernah membeli produk susu kambing berjenama lain tetapi saya tidak dapat bertahan lama dengan produk tersebut kerana baunya yang hamis. Namun setelah saya minum susu kambing produk mummy licious saya rasa suka disebabkan rasanya yang sedap & baunya yang tidak hamis.

Alhamdulillah inilah produk yang saya cari. Semoga saya dapat membantu sesiapa sahaja yang ingin mendapatkan susu ini. Produk ini mempunyai beberapa perisa seperti vanila, coklat, strawberi. Sesuai untuk semua. Bayi berumur  3 bulan hinggalah orang dewasa boleh meminumnya. Harganya juga berpatutan dan mampu dimiliki oleh semua. Inilah susu minuman untuk seisi keluarga.


Jika anda berminat boleh whatup: 0197108133

Comments

Popular posts from this blog

pemakaian apron

adab berjual beli

MEMBELI BARANG TERPAKAI