stokin opaque silvy

Teks: Raslah Hussin
Foto: Carian google

Sekian lama saya tercari-cari produk sarung kaki yang sesuai di pakai. Namun akhirnya saya berjaya menemuinya  melalui seorang rakan. Mulanya rakan saya memperkenalkan saya kepada sarung kaki silvy yang agak nipis tetapi lebih tebal daripada sarung kaki yang berada di pasaran.

Sarung kaki tersebut saya beli dengan harga yang biasa antara RM 6 hingga RM7 sepasang, saya cukup suka dengan sarung kaki ini. Tetapi kegembiraan saya tidak lama kerana sarung kaki ini tidak tahan lama dan juga tidak tahan lasak.

Sehinggalah pada suatu hari saya diperkenalkan oleh rakan yang sama sarung kaki jenama silvy opaque yang lebih tahan lasak dan lebih tebal. Tetapi harganya agak mahal RM10 hingga RM11 sepasang. Namun saya tidak kisah dengan harganya kerana melihat pada kualiti dan ketahanannya.

Terima kasih sahabat...

https://www.facebook.com/stokinsilvysandytermurah


Comments

Popular posts from this blog

pemakaian apron

MEMBELI BARANG TERPAKAI

adab berjual beli